24.10.2017.
Посета представника Агенције за електронске комуникације и поштанску дјелатност Црне Горе - EКИП
Регулаторна агенција за електронске комуникације и поштанске услуге била је домаћин колегама из црногорског регулаторног тела, како би их детаљније упознали са техничким и другим решењима које РАТЕЛ чини у циљу унапређивања свог пословања. На састанку су представљени су информациони системи РАТЕЛ-а кроз 5 презентација: Document Management System, Интернет шалтер, База дозвола/техничих прегледа/мерних резултата, Систем и порцедуре за наплату накнаду, Заштита корисника. Др Владица Тинтор рекао је да се на развоју информационих система интензивно ради већ десет година - интерним развојем апликација или преко екстерних извршилаца. Он је истакао да је РАТЕЛ недавно почео са издавањем електронских дозвола у сарадњи са Канцеларијом за информационе технологије и електронску управу Владе Републике Србије. „Основна идеја је да постепено избацимо папирну варијанту свих дозвола, јер тренутно имамо 4000 корисника, физичких и правних лица, а из чега произилази употреба изузетно великих количина папира.“