Opšta pitanja
Ratel / O Regulatoru / Često postavljena pitanja / Opšta pitanja
PITANjE: Da li mogu da stupim u kontakt sa RATEL-om putem ovog sajta?
ODGOVOR: Ukoliko želite da nam uputite pitanje, komentar ili sugestiju možete nam pisati elektronskom poštom preko kontakta.
PITANjE: Da li moram da platim račun na koji ulažem prigovor:
ODGOVOR: Pretplatnik je dužan da plati nesporan deo iznosa računa, a ako osporava ceo račun, dužan je da plati prosečno mesečno zaduženje za poslednja tri meseca koji su prethodili periodu na koji se prigovor odnosi ( član 113. ZEK stav 3.).
PITANjE: Da li je operator odgovoran za kvalitet usluge?
ODGOVOR: Kvarove i smetnje operator je dužan da otkloni najkasnije u roku od 48 sati od trenutka njihovog nastanka, bez obzira da li su nastali na delu sistema ili celom sistemu, a u slučaju da prekid traje duže od 48 sati od trenutka njegovog nastanka, operator je u obavezi da iznos mesečne pretplate umanji srazmerno periodu u kome nije pružao uslugu, za usluge za koje se plaća fiksna mesečna pretplata (član 27. Pravilnika o opštim uslovima za obavljanje delatnosti elektronskih komunikacija po režim opšteg ovlašćenja).
Operator treba posebno da vodi računa o blagovremenom otklanjanju kvarova i smetnji kod posebnih kategorija pretplatnika kao što su: domovi za starije i nemoćne osobe, starije i/ili invalidne osobe koje žive u kući ili stanu i sl.
Operator ne odgovara za štetu ako je kvalitet pružene usluge manji od propisanog ili ugovorenog zbog objektivnih uzroka koji se nisu mogli predvideti, izbeći odnosno ukloniti (viša sila), kao i zbog blagovremeno najavljenih radova na održavanju mreža i usluga u rokovima primerenim okolnostima (član 113. ZEK).