ЈАВНЕ КОНСУЛТАЦИЈЕ О III ФАЗИ – НАЦРТ ОЦЕНЕ ОДРЖИВОСТИ УНИВЕРЗАЛНЕ ПОШТАНСКЕ УСЛУГЕ СА ПРЕПОРУКАМА У ОКВИРУ СТУДИЈЕ О ОДРЖИВОСТИ УНИВЕРЗАЛНЕ ПОШТАНСКЕ УСЛУГЕ И ДЕФИНИСАЊУ ЊЕНЕ УЛОГЕ У СКЛАДУ СА ПРОМЕНЉИВИМ ПОТРЕБАМА КОРИСНИКА
У складу са чл. 36. и 37. Закона о електронским комуникацијама („Службени гласник РС”, бр. 35/23), Регулаторно тело за електронске комуникације и поштанске услуге (у даљем тексту: Регулатор) позива стручну и ширу јавност да у оквиру јавних консултација да своје мишљење о Нацрту оцене одрживости универзалне поштанске услуге са препорукама у оквиру Студије о одрживости универзалне поштанске услуге и дефинисању њене улоге у складу са променљивим потребама корисника (Фаза 3).
Студија о одрживости универзалне поштанске услуге и дефинисању њене улоге у складу са променљивим потребама корисника је стратешко питање дефинисано у Стратегији развоја поштанских услуга у Републици Србији за период 2021-2025. („Службени гласник РС“, број 68/21, у даљем тексту: Стратегија). Сходно наведеном, у Стратегији је за реализацију ове активности задужен Регулатор, а партнери су Министарство информисања и телекомуникација и јавни поштански оператор.
Мишљења о предмету јавних консултација подносе се у писаном облику и обавезно садрже име и презиме, односно назив и контакт податке подносиоца.
Адресе за слање коментара:
Пошта: Регулаторно тело за електронске комуникације и поштанске услуге, Палмотићева 2, Београд
Е-mail: ratel@ratel.rs
Kонтакт особе задужене за јавне консултације:
Слађана Томашевић, sladjana.tomasevic@ratel.rs, број телефона: 011/2026 807
Љиљана Недељковић, ljiljana.nedeljkovic@ratel.rs, број телефона: 011/2026 961
Распоред активности:
Почетак јавних консултација
20. август 2024. године.
Завршетак јавних консултација - рок за достављање мишљења је 30 дана од дана почетка јавних консултација.
Рок истиче 19. септембар 2024. годинe.
Мишљења поднета у оквиру јавних консултација објављују се на интернет страници Регулатора.