Јавне консултације о Нацрту правилника о обрасцима захтева за доделу дозволе за обављање поштанских услуга и захтева за измену дозволе
Јавне консултације о Нацрту правилника о обрасцима захтева за доделу дозволе за обављање поштанских услуга и захтева за измену дозволе
У складу са чл. 34 , 35. и 36. Закона о електронским комуникацијама („Службени гласник РС“, бр. 44/10, 60/13-УС и 62/14), Регулаторна агенција за електронске комуникације и поштанске услуге позива стручну и ширу јавност да у оквиру јавних консултација да своје мишљење о Нацрту правилника о обрасцима захтева за доделу дозволе за обављање поштанских услуга и захтева за измену дозволе.
Мишљења о предмету јавне консултације подносе се у писаном облику и обавезно садрже име, односно назив и контакт податке подносиоца. Сви поверљиви подаци који се односе на мишљење дато у оквиру јавне консултације, издвајају се у посебан документ (анекс).
Адресе за слање коментара:
Пошта: Регулаторна агенција за електронске комуникације и поштанске услуге, Палмотићева 2, 11000 Београд
Факс: 011 3242 673
E-mail: ratel@ratel.rs, javnekonsultacije@ratel.rs
Контакт особе задужена за јавне консултације:
г -ђа Наташа Арсов
Телефон: 011/2026-944
E-mail: natasa.arsov@ratel.rs
E-mail: perica.milic@ratel.rs
Распоред активности
31. децембар 2019.
Објављивање Нацрта правилника о обрасцима захтева за доделу дозволе за обављање поштанских услуга и захтева за измену дозволе
03 . јануар 2020.
Почетак јавних консултација.
17. јануар 2020.
Завршетак јавних консултација - рок за достављање мишљења је 10 радних дана од дана почетка јавних консултација.
Мишљења поднета у оквиру јавних консултација објављују се на Интернет страници Агенције, изузев анекса са поверљивим подацима.