JAVNE KONSULTACIJE O III FAZI – NACRT OCENE ODRŽIVOSTI UNIVERZALNE POŠTANSKE USLUGE SA PREPORUKAMA U OKVIRU STUDIJE O ODRŽIVOSTI UNIVERZALNE POŠTANSKE USLUGE I DEFINISANjU NjENE ULOGE U SKLADU SA PROMENLjIVIM POTREBAMA KORISNIKA
U skladu sa čl. 36. i 37. Zakona o elektronskim komunikacijama („Službeni glasnik RS”, br. 35/23), Regulatorno telo za elektronske komunikacije i poštanske usluge (u daljem tekstu: Regulator) poziva stručnu i širu javnost da u okviru javnih konsultacija da svoje mišljenje o Nacrtu ocene održivosti univerzalne poštanske usluge sa preporukama u okviru Studije o održivosti univerzalne poštanske usluge i definisanju njene uloge u skladu sa promenljivim potrebama korisnika (Faza 3).
Studija o održivosti univerzalne poštanske usluge i definisanju njene uloge u skladu sa promenljivim potrebama korisnika je strateško pitanje definisano u Strategiji razvoja poštanskih usluga u Republici Srbiji za period 2021-2025. („Službeni glasnik RS“, broj 68/21, u daljem tekstu: Strategija). Shodno navedenom, u Strategiji je za realizaciju ove aktivnosti zadužen Regulator, a partneri su Ministarstvo informisanja i telekomunikacija i javni poštanski operator.
Mišljenja o predmetu javnih konsultacija podnose se u pisanom obliku i obavezno sadrže ime i prezime, odnosno naziv i kontakt podatke podnosioca.
Adrese za slanje komentara:
Pošta: Regulatorno telo za elektronske komunikacije i poštanske usluge, Palmotićeva 2, Beograd
E-mail: ratel@ratel.rs
Kontakt osobe zadužene za javne konsultacije:
Slađana Tomašević, sladjana.tomasevic@ratel.rs, broj telefona: 011/2026 807
Ljiljana Nedeljković, ljiljana.nedeljkovic@ratel.rs, broj telefona: 011/2026 961
Raspored aktivnosti:
Početak javnih konsultacija
20. avgust 2024. godine.
Završetak javnih konsultacija - rok za dostavljanje mišljenja je 30 dana od dana početka javnih konsultacija.
Rok ističe 19. septembar 2024. godine.
Mišljenja podneta u okviru javnih konsultacija objavljuju se na internet stranici Regulatora.