ПИТАЊЕ: Да ли могу да ступим у контакт са РАТЕЛ-ом путем овог сајта?
ОДГОВОР: Уколико желите да нам упутите питање, коментар или сугестију можете нам писати електронском поштом преко контакта.
ПИТАЊЕ: Да ли морам да платим рачун на који улажем приговор:
ОДГОВОР: Претплатник је дужан да плати неспоран део износа рачуна, а ако оспорава цео рачун, дужан је да плати просечно месечно задужење за последња три месеца који су претходили периоду на који се приговор односи ( члан 113. ЗЕК став 3.).
ПИТАЊЕ: Да ли је оператор одговоран за квалитет услуге?
ОДГОВОР: Кварове и сметње оператор је дужан да отклони најкасније у року од 48 сати од тренутка њиховог настанка, без обзира да ли су настали на делу система или целом систему, а у случају да прекид траје дуже од 48 сати од тренутка његовог настанка, оператор је у обавези да износ месечне претплате умањи сразмерно периоду у коме није пружао услугу, за услуге за које се плаћа фиксна месечна претплата (члан 27. Правилника о општим условима за обављање делатности електронских комуникација по режим општег овлашћења).
Оператор треба посебно да води рачуна о благовременом отклањању кварова и сметњи код посебних категорија претплатника као што су: домови за старије и немоћне особе, старије и/или инвалидне особе које живе у кући или стану и сл.
Оператор не одговара за штету ако је квалитет пружене услуге мањи од прописаног или уговореног због објективних узрока који се нису могли предвидети, избећи односно уклонити (виша сила), као и због благовремено најављених радова на одржавању мрежа и услуга у роковима примереним околностима (члан 113. ЗЕК).